reklama

Týden se zmrzlinou: Pro ženy, které mají své dny

22.7.2016 – Martin Reichman
Kdo by netoužil po zmrzlině? Dvojnásob to pak údajně platí pro mnohé dámy, které musejí během „svých dnů“ chladit emoční výkyvy a bolest pořádnou porcí něčeho studeného, sladkého a chutného
Zmrzlina, která vám rozumí
Zmrzlina, která vám rozumí

Zmrzlina pro ženy, které musejí během „svých dnů“ chladit emoční výkyvy a bolest pořádnou porcí něčeho studeného, sladkého a chutného.

Grafička a ilustrátorka Parker Jonesová proto navrhla tuto spásnou pochutinu v balení a příchutích, jež prý ženám rozumějí. Její nabídka značky PMS (zkratka pro premenstruační syndrom) zahrnuje peprmintovou zmrzlinu s kousky hořké čokolády pojmenovanou „Chci víc!“, čokoládovou s ořechy nazvanou „Nepřibližuj se ke mně“ a jahodovou „Asi umírám“.

Na boku každého balení se pak nachází proužek, který hodnotí situaci podle toho, kolik ledového pokušení jste už snědly. Nechybějí fáze „Přichází peklo“, „Není cesty zpět“ nebo „Prosím, Bože, zachraň mě!“. Zatím se jedná pouze o výtvarné návrhy, nápad je to však jistě skvělý, takže po něm dříve či později možná nějaký výrobce sáhne. 

Foto, ilustrace: 
Parker Jones
Zdroj: 
100+1 zahraniční zajímavost
reklama